SketchUp apparaten beheren
Je kan SketchUp op twee computers activeren en gebruiken. Als je SketchUp op nog een computer wilt gebruiken volgt een foutmelding. Deze melding kan ook ontstaan als je SketchUp geupdate hebt naar de nieuwste versie of meerder versies naast elkaar gebruikt.
Mogelijke meldingen:
- You are using SketchUp on too many machines
- You have exceeded your allowed activations
Om dit probleem op te lossen, doe je het volgende:
- Klik in het venster op de knop "Manage Activations" of open de internet browser en ga naar de pagina: https://ecom-prd.trimblepaas.com/ecom/portal/login
Note: log in met het juiste email adres. - Klik in het volgende scherm op het product waar onder staat "Puchased by VMV CAD-ADVISEURS BV"
- Ga op de account pagina naar “My Products”
- Klik onder SketchUp Pro (of eventueel een ander product zoals SketchUp Studio dat je gebruikt) op de knop “View Included Applications”
- Klik onder SketchUp Pro op “Manage Devices”
- Klik in het popup venster op de knop Deauthorize All om ALLE activaties weer vrij te maken.
- Ga terug naar het welkomsscherm van SketchUp, klik op het poppetje en vervolgens op "Sign Out"
- Als je bent uitgelogd, kun je jezelf weer inloggen door op "Sign In" te klikken
Mochten er nog vragen zijn, neem dan contact met ons op.